söndag 22 maj 2011

Oj va tomt det är ...

Jo alltså, möblerna bara försvann :)
Tänk vad en rea kan göra egentligen.
Det är ju helt fantastiskt roligt - är verkligen jätteglad.
Visst, har fortfarande en hel del superfina möbler kvar!!


Det är bara att måla på igen ... inte för att jag stannat upp precis,
men det är inte alltid så enkelt att hålla tempot uppe.


Soffan är såld, den ska in till en butik i Rimbo, Style for you by Anne,
tur att jag fått ha den kvar en stund :)

Med risk för att vara tjatig ... men denna jädrans lampa ..
jag bara ÄLSKAR den!


Ett nytillskott är i alla fall detta halvmånebord,
känns alltid lika kul när man ställer in nya gamla möbler tycker jag.


Hoppsan .. här kom visst lampan IGEN - sorry!
Skrivbordet är oxå sålt, ska hämtas i veckan.
Tycker att stolen passar så himla bra till ...


Stegen o spegeln är ju oxå nytillskott faktiskt.
Har haft stegen på altanen men nu får den inte plats mer.
Ska visa lite bilder från altanen hemma snart tror jag,
men behöver få till den lite först .. är ju inte riktigt nöjd än.


JA .. så avslutar jag väl då lite käckt med LAMPAN igen då.
Gillar bilden så den får åka med.

I veckan väntar jag in en ganska stor leverans från Vikingland,
det blir lyktor och järnsoffa och bord mm.

Förhoppningsvis hinner en liten leverans från Dommo oxå komma in.
Blir MAJFEST med modevisning och mässa i Vallentuna Centrum
nästa lördag (28/5) ... temat är naturligtvis FEST!!


Ha en skön fortsatt söndag!
Kram Malin :)




1 kommentar:

Skriv gärna några ord till oss!