onsdag 25 maj 2011

Behöver mer inspiration!

Kände att jag behövde en massa inspiration så jag klickade mig fram till


Här hittar man en hel del inspiration ska jag säga.
Hoppas jag får va med där med Montebello Möbler :)

Är helt inne på kök och badrum just nu ...
Kan inte sluta fundera, leta, kika, planera och samla på mig
en massa inspiration för dessa rum.



Detta kök verkar ha EXAKT samma layout som vårt.
Skulle kunna sno en hel massa idéer från denna bild!



Detta är då tyvärr inte vår layout :)
Synd som attan för det är ju helt FANTASTISKT!
Måste ju blanda det bästa och sätta ihop till en bra mix
som funkar i just vårt kök.

Fast främst på tur står ju visserligen vårt badrum!

Vi har ÄNTLIGEN kommit överens om själva placeringen av det
nödvändigaste i ett badrum. Detta har tagit sin rundliga tid .. begriper inte varför det ska va så svårt att fatta några beslut???



Helt apropå badrum o kök visar jag denna bild :)
ÄLSKAR den ... sååå underbart helt enkelt


Sen kan jag ju bara inte låta bli att ta med det här
vansinnigt tjusiga toalettbord !!

Har blivit halvgalen i starka färger den senaste tiden.
Visst är det coolt?


Japp - detta var mitt bidrag till INSPIRATION idag.

Ha det så gott,

Kram Malin :)


ps. alla bilder i detta inlägget är lånade från nätet



1 kommentar:

  1. Jag älskar mitt vita kök. Det är ju inte riktigt nytt längre (3 år sen!! NÄSTAN), men det är lika fint fortfarande tycker jag.
    Vi ses på onsdag hoppas jag. Jag hör av mig per telefon innan jag kommer. Ska jag ta mig till Kårsta eller kan ni ta bordet till Valletuna?
    En skön lördagskväll önskar Eva Linnea

    SvaraRadera

Skriv gärna några ord till oss!