söndag 7 augusti 2011

Å nu till nåt helt annat .. NOT :)

Vi kör L O P P I S idag Söndag 7/8 igen

11 - 16

Hemma på MONTEBELLO




Igår var det dags att plåta lite nyheter från verkstan
bland annat detta underbara skrivbord

Stolen finns det fyra av och dem är tyvärr inte färdiga ännu,
men den passade så himla bra på bilden så den fick hänga med


Å så det här döööcoola skrapade gamla Jugend skrivbordet
Hur härligt som helst


Stolen på bilden är reserverad, men det kommer ju naturligtvis
flera som alltid. Älskar det här riktigt avskavda.
Att blanda det med nåt riktigt glamoröst blir sååååå underbart!


Ett stort jobb att få bort färgen ... men se så fiiiin den blidde!
Det lilla skåpet ovanpå är väl hur superduper också som helst


Sist men inte minst i dagens inlägg visar jag detta bord
som jag blivit helt förälskad i.

Perfekt matbord för 4 personer.

Kom och hälsa på oss idag
både LOPPIS och färdiga möbler till försäljning i verkstan!

VÄLKOMMEN!


Kram Malin


ps. vi tar kort vid försäljning av möbler - ej loppis dock!

pps. kika gärna in på HEMSIDAN också!







3 kommentarer:

  1. Synd att jag redan har köpt ett så fint bord, annars verkar ni ju ha hur många läckra bord & andra saker som helst!! Blir riktigt köpsugen när jag ser allt fint ni har. Kram från Eva Linnea (tillbaka i Täby igen)

    SvaraRadera
  2. Ja Malin håller EL jag blir också köpsugen, men det går ju inte hahahha vad tusan jag ska ju sälja ju! Men man får verkligen habegär...kram Annica.

    SvaraRadera
  3. Hörde att det är lunhträff på g...på formex, chattat med annica :) nu har jag en lugn stund, busfröet har sovit en hel timme..har fått en riktig hålligångare, kram

    SvaraRadera

Skriv gärna några ord till oss!