fredag 25 februari 2011

Sådärja ...


... äntligen är omorganisationen i verkstan på god god väg.

Till min fars fasa har jag tapetserat med häftapparaten!



Lite blomster bör man oxå ha när vintern håller järngreppet om en.
Näe, jag har FORTFARANDE inte målat färdigt fönsterkarmarna



Igår var jag o köpte lite nya tyger till olika stolar ..

... älskar att köpa tyg, särskilt hos favoritbutiken Tyg & Trend i Arninge.
Helena o hennes gäng är underbara!

Själva tygerna får ni se en annan gång :)



Sååå organiserat alltså!
Jättehärligt att få ordning och rensa upp efter butiksflytten.



Ska bli så roligt att få öppna i nya lokaler.
Vi tror invigning sker 2 april men inte helt bestämt ännu.



Åsså älskade TUSSE vovven som ständig följeslagare

Livet är för härligt!

Go helg på er alla!


Kram kram
Malin :)





2 kommentarer:

  1. Haha va härligt att det är fler som häftar upp tapeten! gjorde lika me min i butiken... Så härlig verksta!!!!!!!! Hoppas ¨på fler bilder från den!
    Trevlig helg!
    Kram lisa

    SvaraRadera
  2. Hallojs! Häftapparater e bra te mycke :) Instämmer, livet är härligt! Kram och trevlig helg! Annica.

    SvaraRadera

Skriv gärna några ord till oss!