onsdag 26 januari 2011

Vad månne det bliva?

av dessa möbler? Det är ju alltid lika roligt att hitta nya gamla möbler och fantisera ihop
vad man ska göra med dem. Ibland flyger fantasin iväg väldigt långt och tur är väl det, men allt
som oftast tyglar vi oss lite ... men jag undrar om det inte blir ändring på det snart.


Det här skåpet eller skänken eller ?? den har en perfekt storlek.
Bara 39cm djup!! Yippeeee ... så många som frågar om smalare varianter på skåp o skänkar ...




Något tungt!!! Jag lovar - för det var Peter o Stefan som bar det ha ha!
Näe, jag tog hyllorna och Anna lådorna.

Jösses vilket slit det är med gamla möbler egentligen.
Men det är ju så vansinnigt roligt så det väger upp det hela.
Kan ju vara lite tungt ibland att få upp motivationen när snön ligger djup, nyss nertrillad från
taket mitt framför DÖRREN, halt och gropigt ... men, som sagt, värt det!




Ovanligt vackert krön enligt min mening.
Speaks for itself!

Nu är det mycket beställningar på gång, samtidigt säljer vi redan färdiga möbler på löpande band.
Behöver lägga i STORVÄXELN för att hinna med att producera fler till butiken.
Ursäkta gärna därför det något magra innehållet där.
MER KOMMER SNAAAART !

Ha det gott,
Malin på Montebello




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Skriv gärna några ord till oss!